Step 1
Gennem betalte annoncer på sociale medier rammer vi en bred målgruppe af passive kandidater. Kandidater der ikke er aktiv søgende, men som stadig er nysgerrige på nye muligheder.
Over 84% af danskere mellem 25-50 år bruger Facebook, og næsten halvdelen er på platformen mere end to timer om dagen. Vi møder kandidaterne dér, hvor de i forvejen bruger deres tid.
Med gentagen eksponering kan vi vise en specifik rekrutteringskampagne flere gange til samme person og skabe interessen, før kandidaten selv har taget beslutningen om at skifte job.
Det er forskellen på Facebook og de klassiske jobplatforme.
Når kandidaterne møder vores kampagner på Facebook, kan de vise interesse på kort tid. Det gør hele forskellen.
Det er enkelt, mobilvenligt og tilpasset til de platforme som de bruger i hverdagen. Og fordi det er så nemt at tage det første skridt, får vi flere kvalificerede kandidater i spil.
Som kunde har du det overordnede ansvar for processen, og gennemfører selv afsluttende interviews, profil/test, referencer samt udvælgelse af den bedst egnede kandidat.
Step 1
Foranalyse
Step 2
Tiltrækning
Step 3
Screening
Handover
Step 4
Interviews
Step 5
Referencer
Step 6
Udvælgelse
kontakt@betterhands.dk
+45 41 34 77 77
Inge Lehmanns Gade 10, 5
8000 Aarhus C, Danmark
Kom i kontakt ved at skrive eller ringe til os
kontakt@betterhands.dk
+45 41 34 77 77
Inge Lehmanns Gade 10, 5
8000 Aarhus C, Danmark